Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Work Hours
Monday to Friday: 7AM - 7PM
Weekend: 10AM - 5PM
Maar al te vaak wordt er veel geld en energie gestoken in het bouwen en onderhouden van de website en wordt vergeten dat het een mooie etalage in een ‘lege Kalverstraat’ weinig effect sorteert.
Om geïnteresseerden de weg te wijzen naar de digitale plek waar jouw diensten en producten gepresenteerd worden is een goede ‘bewegwijzering’ van belang.
“We moeten wat met content!” is iets wat bij vrijwel alle bedrijven de afgelopen jaren geroepen zal zijn.
Content op zich is als een glas zonder inhoud; het ziet er leuk uit maar het lest je dorst niet.
Het wordt pas iets als je het woord ‘relevant’ eraan toevoegt. Ofwel relevante content wordt ‘substance’.
Pas dan gebeurt er iets en zal het opvallen.
Echter, hoeveel popartiesten zijn er niet geweest die uit het niets opdoken een #1 hit scoorden en net zo snel weer in de vergetelheid raakten?
Echte waarde voor je ‘fans’ creëer je door consequent waarde te blijven produceren. Een enkel stukje schrijven is niet meer dan een schot in het donker, maar regelmatig informatie delen waar potentiële klanten iets mee kunnen verhoogd de aandacht voor je bedrijf en daarmee de waarde.
Daag lezers uit iets te doen met de informatie die wordt gedeeld.
In elke publicatie is het van belang een sterke ‘call to action’ op te nemen. Deel de hoeveelheid van een vingerhoedje uit een oceaan aan kennis. Dat smaakt naar meer.
Met regelmaat relevant materiaal produceren en plaatsen dat is de wegwijzer die bezoekers naar je website zal brengen.
Daar ligt direct de volgende uitdaging. Op welke wijze kun je het regelmatig produceren van relevante content binnen je organisatie inrichten? En hoe bewaak je de kwaliteit? Wat is de manier om ervoor te zorgen dat de informatie niet afzakt naar het niveau van een brochure?